Online Experience

Online Experience
Make Money with A Single Click

Wednesday, September 16, 2009

Lagu Pengecut

Kenapa aku buat lagu ini dalam bahasa melayu? Sbb aku rase pengintip tetap aku tu adalah orang melayu yang tak paham bahasa Inggeris.. Ops sorry... ops Maaf! Faham ke sorry tue apa? tak faham? tak faham lagu coward chicken song? TU maksudnya pengecut ayam! skang ni... amek lagu bahasa melayu incase ko bodoh...or memang ko lagi bodoh ... kot?

Malay version


Aku tak faham
mengapa diriku diintip
aku bukannya Siti Nurhaliza
ataupun Mawi


Semua dengki denganku
terutama si komentator yang
agak pengecut dalam blog ku
kasihanilah dirinya
kerana aku rasa aku tau
dia mahukan suami aku
tapi malangnya
suami aku menolaknya
kerana dia terlalu hodoh dan jijik!


*kau seorang pengecut
kau seorang p**dan
kau seorang loser yang hanya berani
meluahkan perasaan melalui komennya
aku tahu kau keji dan jijik
dan aku jamin
tempat barumu
adalah Neraka Jahanam!


aku sangka Syaitan itu jahat
tak sangka kau lebih teruk dari Iblis
Iblis pon menangis melihat kau
kerana kau lebih kejam darinya


sungguh aku tak sangka
hidupku bagaikan selebriti
selebriti pon tak macamku
diintip sentiasa


*chorus repeat


Music

*chorus repeat

Kau mahukan aku mati
Aku tahu kenapa
kau mahukan suami aku
jika benar marah padaku
silalah beli kayu besbol
dan pukul katilmu sendiri.


chorus *

sudah-sudahlah
hari raya waktu bermaafan
kau yang minta bermusuh
tidak mengapalah

kau memang SAH
TINGGAL DI NERAKA KELAK
aku doakan kau sentiasa
bahagia hidup bersama syaitan dan iblis

Sekian, aku sentiasa terima benci kau...
hanya tuhan sahaja yang tau...

No comments: