Online Experience

Online Experience
Make Money with A Single Click

Sunday, February 24, 2013

human being

Kenyataan dalam blog ni maybe agak racist tapi g mamposlah. I used to love chinese people because was surrounded w good ones but lama2 kerja dengan dorang, rase nak sepak je. Serious they are one of the person who you should avoid working with. From an European company, can change to Chinaman company. Kaki gossip, backstab, suka cuci tangan, kuat mengampu dan sebagainya. Paling aku geli ialah kau yg kuat mengampu, kata orang. Dalam banyak2 manusia dalam dunia ni, family aku xpenah reti membodek, dari mak aku, ayah aku hinggalah adik beradik beserta suami aku n abang ipar aku. Kalau kitorg ni pandai membodek, aku rase ayah aku da Tun da, adikberadik aku da kaya raya, xyah keje, goyang kaki je. Besides, xmainlah nak mengampu sekadar head of Department and MD Malaysia je. . . Hello, jatuh standard aku la. Nak mengampu, baik CEO of the whole company. Kat europe tu ha. Kamonlah, im not that cheap like you. Everyday i tried to forgive you but i cant and i hope i can forget or be amnesia so i can do work well. I guess Allah give me amnesia for my work so that i can leave the company w bad names. Maybe I was the culprit you would say but entahlah. I just getting tired and tired dealing w humans. Kadang2 rase nak minta Allah jadikan aku ikan paus je. Xpon singa laut. Haish. Sampai mcm ni.skali aku kesal dealing w humans. I dont know what makes you can sleep at night doin all this bad things in d world. Xpelah, tempat kau memang neraka pon. Ha amek ko. Sorry, i know.some.chinese are good, but i just cant stand from my company. Freakin biyatch!!

No comments: