Online Experience

Online Experience
Make Money with A Single Click

Monday, January 23, 2012

Janda/Duda - apa tanggapan anda?

Bila kita bercerita tentang Janda/Duda or Miss J/Mr Dude, apa tanggapan anda?


Few people akan kata mereka gatal.

Few people akan kata kesian mereka.

Few people akan kata padan muka.

Few people akan kata tataulah.

Few people akan kata hopefully aku xjd mcm dorg. Susah woi.

Few people akan kata janji dorg xkaco rumah tangga aku sudahlah.

Few people akan kata laki kan bole kawin empat. Tlg dorg satu ibadah kan?

Few people akan kata jangan harap nak bermenantukan dorg. Dorg tu cerai mesti ade sebab. Ntah2 sbb dia.

Few people akan kata dorg ni xleh jaga family sbb bercerai.


Atas ni, sume tanggapan. Xcaya? Too true to be true?


Seriously, aku kesian dengan mereka. Hopefully husband aku and aku akan berkekalan. Duda slalunya laku, janda lah usually susah.


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments: