Online Experience

Online Experience
Make Money with A Single Click

Thursday, January 21, 2010

KHAS UNTUK BLOGGER PENGECUT

Wahai blogger yang pengecut,

aku kasihan dengan kau. Sesungguhnya mak ayah ko tentu menyesal melahirkan SYAITAN yang bertopengkan manusia macam ko. Aku ingat SYAITAN ni berani, rupanya penakut juga... Ataupun mak ayah ko tak reti didik ko jadi manusia sbb mak ayah ko pon IBLIS?

Sesungguhnya, kalo kau nak mengatakan kenyataan aku dlm blog Tun Dr M bodoh, kenapa ko tak berani taruk nama ko kat blog aku? Nampak sgt ko nie berani luar je. Hello, walau aku perempuan, aku x takut dengan kau lah SYAITAN! Allah sentiasa bersama2 aku... Btw, ko ISLAM ke? ke ko ISLAM hanya pada nama? kalau sekadar pada nama, TAKYAH NAK NGAKU!

aku delete komen2 ko yang tidak berfaedah tue sbb aku kasihan kat ko, aku taknak aibkan ko... tapi terpaksa aibkan ko cara macam ni. Aku kasihan kat kau tu sbb aku rase mesti ko anak terbiar dimana mak ayah ko cari duit haram untuk besarkan ko sbb tu kau perangai MENGALAHKAN SYAITAN SEHINGGA SYAITAN SANGGUP MENJADIKAN KAU KETUA MEREKA.

Dengan terus terang aku tulis pasal ko dalam blog aku ni, sbb aku tau pengecut mcm ko layak mati tak tertanam... ko patut dibiarkan macam sampah!  Orang2 mcm kau ni lah tak membantu kepada negara. aku harap ko mampus la secepat mungkin. kasihan dengan mak ayah ko... ingat lahir2 boleh jadi MANUSIA rupanya SYAITAN. Ntah2 mak ko cakap, "nyesal lahirkan anak SYAITAN..." ko ni sampah masyarakat betullah!

tak puas hati? meh! datang la jumpa aku kat mana2... kalo ko nak kate aku pengecut cakap je lebih... ko datang dulu... aku datang sorang.. aku tau pengecut macam ko ni akan bawa geng! Aku takyah nak bawa geng2... bawa geng pon x guna.. sbb aku taknak nampak macam aku ni pengecut. Aku rela mati kerana aku benar tapi aku x sanggup mati sbb aku pengecut... bukan macam ko.. Kasihan ko kan... Aku rase waktu sekarang ini, mak ayah ko mesti nangis2 kat rumah sebab terbaca blog aku ni.. mesti die kate "Anak aku rupanya SYAITAN, bukan manusia..."

btw, blog mmg untuk menulis, tak kisahlah benda tue bodoh ke tak.. jangan ko judge orang bodoh.. Ntah2 ko SPM pon x lepas... agaknya mase PMR lari pregnantkan anak orang atau pun ko sendiri yang pregnant (maaf, aku xtau apa jantina ko... mana tau PONDAN ke? LESBIAN ke?)... Wahai pengecut... pergilah menghadap ALLAH.. banyak2 lah SOLAT TAUBAT PADANYA... Allah Maha Pengasih dan Pengampun. Ko taubatlah ye?

1 comment:

nana said...

kat sape la ko tulis ni? lol