Online Experience

Online Experience
Make Money with A Single Click

Thursday, July 10, 2014

New Business - S Lutein & Izumio

Hello!

Sejak akhir-akhir ini, ramai kita dengar orang meninggal dunia sebab cancer dan jangkitan pada paru-paru. muda-muda lagi ramai dah kena cancer. kenapa ya? setahu saya stress penyebab utama cancer. oleh itu jauhi stress apa jenis sekali pon dan istiqamah kepada Allah.

Saya nak cerita pasal satu business saya yang telah saya jalani selama 2bulan. saya da makan nutrion food ini beberapa tahun sudah dan kesannya amat bagus walau tak sampai sebulan saya makan. kesannya, suami saya hilang migrain, power mata rabun jauh drop dr 150 ke 125 dan senang lawas makanan.

Company saya berasal dari Jepun dan telah terbukti ramai orang di Jepun yang mengamalkan makanan ini sihat sehingga usia 100tahun. kebanyakan pesakit cancer, sakit jantung, tiga serangkai (kencing manis, diabetis, jantung), kolestrol tinggi dan sebagainya pulih dan hanya perlu makan ubat doktor sehari sekali instead of 3kali sehari dan 30biji sehari.

S Lutein diperbuat daripada sayuran yang mempunyai 6 jenis warna dan 5 jenis buah dan 4 jenis sayuran dimana research mengenai Carotenoid telah dilakukan oleh ramai scientist dan haruslah diambil oleh manusia biasa dengan kadar yang telah ditetapkan.


  1. Kanak- kanak berusia 2 - 6 tahun - 3 jenis sayuran dan 2 jenis buahan setiap hidangan 
  2. Perempuan - 4 jenis sayuran dan 3 jenis buahan setiap hidangan
  3. lelaki - 5 jenis sayuran dan 4 jenis buahan setiap hidangan
hidangan ini haruslah segenggam dan perlu ada setiap hidangan. (mampukah anda?) 

ini kerana carotenoid membantu untuk mencegah penyakit dan menambah sel sel anda (menebalkan) kerana setiap kali anda sakit, satu sel akan hilang dan jika anda makan seperti yang dicadangkan diatas, carotenoid ini akan membantu untuk menghalang anda dari mendapat sakit cronic. lalu Naturally Plus mengeluarkan satu pil yang mempunyai 5 jenis sayuran, 4 jenis buah-buahan dari 6 jenis warna. 

Izumio pula adalah air hydrogen atau miracle water yang terdapat di France, mexico, Pakistan dan Germany (air Zam Zam versi non-muslim) dimana dipercayai boleh membantu anda untuk kembali sihat. percayakah anda ini adalah ubat untuk pesakit HIV dan Cancer? Di Mexico telah terbukti bagi sesiapa yang minum air ini, sihat walafiat. 

jika anda tahu harga product ini memang mahal tapi kami ada cara untuk bantu anda untuk mendapatkan free atau separuh harga. Berminat? hubungi saya shazawati (@) gmail.com untuk set appointment bagi penjelasan penuh.


anda boleh visit laman web saya Naturally Plus 


Email saya sekarang dan 

No comments: