Online Experience

Online Experience
Make Money with A Single Click

Sunday, December 23, 2012

keinginan

Aku teringin nak ke kelas agama, dengar ceramah2 semua ustaz ustazah tapi kerana bekerja sepenuh masa, belajar diwaktu malam dan sebagai isteri mithali, semuanya menyebabkan kesukaran.

Bukannya saya jadikan alasan utk mengelak mempelajari utk kehidupan akhirat tapi saya rasa mcm tidak ada masa dan sy terlalu penat.

Ya Allah, aku ingin kau berikan aku petunjuk, hidayah jika aku perlu menjadi isteri sepenuh masa, jalani kehidupan yg biasa utk aku memberi tumpuan utk kehidupan di akhirat kelak.

Aku perlukan kekuatan drmu Ya Allah. Berikanlah petunjuk.

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

lizz said...

*kengkonon fefeeling petunjuk datang* aku dgr ceramah online dekat youtube. search "ustaz yusuf mansur", "ustaz kazim" & "ustazah norhafizah musa". yg lain2 pun bagus2 tp yg 3 org ni byk ubah perspektif aku pd life as a muslim aku.

k, aku nk sambung pms. hahahahaha