Online Experience

Online Experience
Make Money with A Single Click

Sunday, October 14, 2012

rumah mertuaku

Dulu aku rajin ke rumah mertua aku every week. Sebab aku ade bilik sendiri. Apa aku nak buat pon sukati aku. Tapi few benda aku xsuka rumah mertua aku, salah satu penyebab mata aku makin rabun is dia punya rumah, mak oi. Romantik nak mampos. GELAP xpon lampu yg ado, Seriously malap.

Benci betul aku rumah lampu malap2. Dr malap mcm tu, baiklah xyah ade lampu langsung. Pakai lilin.

Tu sebab aku dulu happy je lepak rumah dia sbb bila nak membaca, aku masuk bilik aku. Sebab atas tula. Aku g toilet je, dorg tutup lampu. Nak bukak balik, malas la kan. Rumah dorg, bkn rumah aku. Kdg2 dorg marah juga dgn aku sbb xturun tp salah dorg jg sbb rumah Malap sangat lampunya.

Second thing aku xsuka pi rumah dia is sbb suma laki2. Dulu ok sbb bilik ada. Skang, tdoq kat ruang tamu. Hang bayang la, xkan aku nak tdoq pakai baju seksi? Sah2 kena tutup aurat dan kena pakai bra. Satu benda yg aku mmg xpenah amal kat rumah. Xbernafas la tetek aku if pakai bra tdo, betul?

So skang aku da bgtau mertua aku. Siap ckp 'jgn rase tersinggung plak. Bkn xsuka, tapi susah. Nak pakai baju sume, dlm bilik air. Eee pantang aku. Lainlah bilik air org putih, kering je. Ni bilik air basah lenjun. Nak pakai seluar tu yg seksa. Dulu time seksi bole la pakai skirt pendek, xla basah. La ni, abeh ujun kaki lenjun. Pastu kulit aku sensitif. Gatal2 kalau basah kat kaki tu.

Skang im searching for a house. Masih bergado lg tatau nak g area mana. Mak aku suruh dekat2. Mertua aku suruh g beli kt Jalan Kebun. Aku nak cyberjaya/puchong/bangi/kajang. Tapi xdela rumah yg murah sikit. Sume mahal2. Geram2 seremban je kang. Hahaha

Oklah. Habis bebelan. Sambung nnt

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: