Online Experience

Online Experience
Make Money with A Single Click

Monday, June 04, 2012

Kasih Antara 2

Yana bangun dan melihat sekeliling. Dia terkejut. Seingatnya, semalam dia masih di rumah Fara, teman sekuliahnya. Tiba-tiba sahaja dia berada di satu bilik asing... Yana terkejut kerana tiada seutas benang pon dikulitnya. Yana menangis. Zakuan keluar dari bilik air dan terkejut melihat Yana menangis.

"Kenapa ni sayang?" tanya Zakuan. "Sampai hati you Zack!I sangkakan you betul-betul sayang I. Ini ke balasan I sayang you?! Dengan tubuh I??" jerit Yana. zakuan berang... Mahu saja dipukulnya Yana kerana menuduhnya tanpa sebab. "You takde hak nak tuduh I bukan-bukan!". "Bukan-bukan? Habis kenapa I macam ni? Kenapa you boleh ada dibilik hotel ni? Seingat I, I kat rumah Fara!"

"Berapa kali I dah cakap dengan you? Fara tu bukan kawan baik you! Dia hampir-hampir menjual you semalam! Ini kira nasib baiklah I ikut kereta Fara dari belakang dan intai dia. kalau tak, i pun tak tahulah apa jadi dengan you! And, by the way, dont forget that I never knew your house so that's why we're here!" Yana terdiam. Dia cuba ingat kembali ketika dia berada di rumah Fara.

"Minumlah dulu Yana. Nanti kejap lagi I hantar you balik", pelawa Fara sambil duduk di atas riba Ikmal. "Hmm ok.. tapi cepat ya! Aku tak siap lagi assignments. Takut lah kalau lambat hantar." Fara senyum dan berlalu ke dapur. Yana melihat Ikmal semakin leka merenungnya. Yana gelisah kerana dia berasa rimas dengan sikap Ikmal. Fara datang membawa air. Lepas minum, tiba-tiba dia berasa pening dan dia teringat Fara menyuruhnya tidur di biliknya dulu. dan...

"Kau bernasib baik, aku sempat menghalang Ikmal. Ikmal dan dua kawannya hampir merogol kau!" jelas Zakuan. "oleh kerana aku tidak tahu rumah kau, aku bawa kau ke hotel. Pakaian kau ni, aku minat house keeping yang bukakan. dan aku baru tiba sini sebaik aku bangun pagi. Tak mandi pun! tu aku masuk basuh muka sbb aku bangun2 tros bergegas ke hotel". Yana tergamam. Die tidak sangka Ikmal sanggup sekeji itu. Dia minta Zakuan bawa dia kerumah Fara. Senyap2 mereka berdua masuk, dilihatnya Zakuan dan dua lelaki itu bersama Fara tidur diatas katil bersama. Yana berasa jijik lalu keluar. "aku xsangka Fara rupanya. . ." "aku tau Yana. Aku pernah lihat dia bersama beberapa lelaki dalam satu video lucah. Kawan aku tunjuk suruh beritahu kau, tapi kau asyik membangkang." Yana menangis. Dia tidak menyangka Fara sanggup buat perkara terkutuk itu. Patutlah Ikmal pernah mengatakan hobi dia mesti sama dgn Fara. Tapi Fara sempat menahan Ikmal dr terus berbicara. Dalam diam, Zakuan ada agendanya tersendiri. Semakin lama, Yana semakin rapat dengan Zakuan. Fara cuba mendekati Yana tapi dihalangan Zakuan. Ikmal juga diberi amaran keras. Satu hari, Yana jatuh sakit. Dia minta Zakuan hantar ke klinik. Kebetulan hujan yang turun dgn lebat menyebabkan dia payah nak keluar Rumah. Rancangan harus diteruskan. Zakuan kerumah Yana, kilat sabung menyabung. Zakuan kerumah Yana dalam keadaan basah. Tanpa disedari, mereka bergelumang dgn Zina. Pintu diketuk, Jabatan Agama menahan mereka ketika sedang bersama. Zakuan tersenyum. Rancangannya berjaya. Dalam diam, Zakuan berpakat dgn Fara untuk merosakkan Yana atas dendam Yana ketika zaman sekolah dulu yang menolak cintanya akibat kemiskinan. Kini, dia berjaya memalukan Yana dengan sebegitu cara. Mendapatkan Yana secara terkutuk supaya Yana terikat dengannya. Malam sebelum Ikmal bercadang merogol Yana, Zakuan telah pon berpakat dgn Fara dan Ikmal. Rupanya Ikmal juga pernah tidur bersama Fara sebagai tanya persetujuan. Zakuan membayar Ikmal dan dua rakannya. Yana menangis, mengenang dosanya. Kejadian ketika usia 15tahun kembalim engimbau. Apa yang terjadi antara Yana dan teman baiknya Fazlin, terjadi kembali kepadanya. Fazlin membunuh diri akibat maruah diragut 5 lelaki sekali gus.

No comments: